Joanna Bagrij – biogram
Zorganizowana marzycielka o analitycznym umyśle i bogatej wyobraźni, którą do działania motywuje ciągła konieczność tworzenia – tak jednym zdaniem opisuje siebie Joanna Bagrij. Czy w ten sposób odbierają mnie osoby z mojego otoczenia? Każdy, kto mnie zna, postrzega mnie nieco inaczej. Zawsze jestem sobą, a w zależności od sytuacji i roli, którą mam w danym momencie do spełnienia, w inny sposób wyrażam swoją osobowość.
Lubię określać siebie jako artystkę i twórcę. Kocham, kiedy w moim umyśle pojawiają się nowe pomysły. Uwielbiam nad nimi rozmyślać, przekształcać w konkretne plany, by ostatecznie urzeczywistniać w postaci realnych projektów. Nie znoszę bezczynności oraz stanu zawieszenia. Ciągle muszę coś robić, być czymś zajęta, konstruować coś i dzielić czas na wszystkie zainteresowania. Jestem pracoholikiem uzależnionym od myślenia oraz prowadzenia wewnętrznego dialogu z samym sobą. Pasja kreatywnego tworzenia doprowadziła do publikacji 3 kryminałów:
oraz produkcji podcastu Didaskalia Joanny Bagrij.
Kim jest Joanna Bagrij w 5 zdaniach?
- Urodzona w pokoleniu przedkomputerowym, kiedy narzędziem pisarza była kartka papieru i długopis, a książka służyła za główne źródło inspiracji oraz wiedzy,
- Wychowana na ścianie zachodniej wśród legend o ukrytych niemieckich skarbach,
- Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na kierunku zarządzanie, żałująca, że nie wybrała Politechniki,
- Posiadająca ponad 10-letnie doświadczenie w copywritingu i redakcji tekstów,
- Obecnie zawodowo związana z branżą SEO, ogarniająca content marketing.
Prywatnie Asia Bagrij to miłośniczka:
- jeży pigmejskich, a w szczególności synusia Numiego 😉
- bambusów (a dokładnie lucky bamboo) – jeden ma ponad 14 lat!
- krótkodystansowego biegania (10 km to całkowity maks!)
- jazdy na rowerze MTB, głównie po mieście #mtbnaszosie,
- czytania skomplikowanych intryg kryminalnych (trzeba rozwijać pomysły i badać konkurencję 😉 )
- obserwowania ludzi i analizowania ich zachowań (przenikliwy wzrok wszystkich zbada!).
J. Bagrij zawodowo zajmuje się:
- przygotowywaniem strategii content marketingowych,
- wykonywaniem audytów SEO contentowych, content experience, UX content,
- prowadzeniem szkoleń z zakresu content marketingu i copywritingu,
- rekrutacją copywriterów i budowaniem zespołów copywriterskich,
- koordynacją współpracy z copywriterami,
- wdrażaniem analityki treści,
- pracą z tekstem SEO od opracowania koncepcji, zlecenia, napisania, korekty, optymalizacji i analizy,
- prowadzeniem blogów,
- recyklingiem treści i pracą nad kanibalizacją fraz w sekcjach blogowych.
Jeśli chciałbyś mnie bliżej poznać, zapraszam do kontaktu. Przekonaj się sam, czy jestem osobą wartą zainteresowania 😉