UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych, Wojciech Aleksander – recenzja jednego z nielicznych polskich poradników o projektowaniu treści

UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych, Wojciech Aleksander – recenzja jednego z nielicznych polskich poradników o projektowaniu treści

Poznaj recenzję książki UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych autorstwa Wojciecha Aleksandra.

Justyna Bakalarska-Stankiewicz, Content marketing. Od strategii do efektów – recenzja doświadczonego content managera

Justyna Bakalarska-Stankiewicz, Content marketing. Od strategii do efektów – recenzja doświadczonego content managera

Poznaj opinię o książce Justyny Bakalarskiej-Stankiewicz Content Marketing. Od strategii do efektów. Jaka będzie Twoja recenzja?

D. Puzyrkiewicz, Biblia copywritingu – recenzja content marketerki

D. Puzyrkiewicz, Biblia copywritingu – recenzja content marketerki

Recenzja książki Biblia copywritingu Dariusza Puzyrkiewicza. Czy ten podręcznik pomoże Ci w pisaniu treści? Poznaj moją opinię!

Influencer marketing od A do Z, książka od WhitePress – recenzja content marketera

Influencer marketing od A do Z, książka od WhitePress – recenzja content marketera

Poznaj moją opinię na temat książki Influencer marketing od A do Z. Recenzja książki od WhitePress podpowie Ci, czy ta pozycja Cię zainteresuje!

Content. Elementarna cząstka marketingu – recenzja książki R. Lieb i J. Szymanski

Content. Elementarna cząstka marketingu – recenzja książki R. Lieb i J. Szymanski

Content. Elementarna cząstka marketingu to jedna z najnowszych pozycji o marketingu treści. Poznaj moją opinię na temat tej książki!