Content czy kontent marketing? Dlaczego nie powinniśmy spolszczać anglojęzycznej nazwy marketingu treści

Content czy kontent marketing? Dlaczego nie powinniśmy spolszczać anglojęzycznej nazwy marketingu treści

Kontent czy content marketing – która forma jest poprawna? Obalam mit na temat niepoprawnej pisowni dla polskiego pojęcia marketingu treści.

Teksty próbne – egzamin umiejętności copywritera czy gratisy dla klienta?

Teksty próbne – egzamin umiejętności copywritera czy gratisy dla klienta?

Boisz się, że teksty próbne podesłane w rekrutacji na SEO copywritera zostaną wykorzystane przez klienta? Sprawdź, jak się zabezpieczyć przed nieuczciwym zleceniodawcą.

Copywriter w uścisku klienta, czyli jak napisać dobry tekst na stronę

Copywriter w uścisku klienta, czyli jak napisać dobry tekst na stronę

Dobry tekst na stronę klienta wymaga przede wszystkim umiejętności zrozumienia potrzeb klienta. Sprawdź pozostałe wskazówki skutecznych tekstów SEO!

Współpraca copywritera z agencją copywriterską (SEO) – 11 mitów

Współpraca copywritera z agencją copywriterską (SEO) – 11 mitów

Współpraca z agencją SEO w zakresie copywritingu może przynieść zarówno wiele korzyści, jak i wiąże się z pewnymi wadami. Poznaj 11 mitów dot. pisania tekstów dla firmy copywriterskiej!

Głodowe stawki za 1000 zzs? Czyli ile zarabia copywriter

Głodowe stawki za 1000 zzs? Czyli ile zarabia copywriter

Jesteś ciekawy, ile zarabia copywriter? Sprawdź przegląd średnik stawek za poszczególne rodzaje tekstów w branży copywritingu.