Przymusowa praca zdalna – jak nie zwariować na home office?

Przymusowa praca zdalna – jak nie zwariować na home office?

Praca na home office może być bardzo wyczerpująca. Poznaj moje rozwiązania na to, jak nie zwariować na pracy zdalnej.

Content czy kontent marketing? Dlaczego nie powinniśmy spolszczać anglojęzycznej nazwy marketingu treści

Content czy kontent marketing? Dlaczego nie powinniśmy spolszczać anglojęzycznej nazwy marketingu treści

Kontent czy content marketing – która forma jest poprawna? Obalam mit na temat niepoprawnej pisowni dla polskiego pojęcia marketingu treści.

Tekst próbny w copywritingu – egzamin umiejętności copywritera czy gratisy dla klienta?

Tekst próbny w copywritingu – egzamin umiejętności copywritera czy gratisy dla klienta?

Boisz się, że teksty próbne podesłane w rekrutacji na SEO copywritera zostaną wykorzystane przez klienta? Sprawdź, jak się zabezpieczyć przed nieuczciwym zleceniodawcą.

Copywriter w uścisku klienta, czyli jak napisać dobry tekst SEO na stronę

Copywriter w uścisku klienta, czyli jak napisać dobry tekst SEO na stronę

Dobry tekst na stronę klienta wymaga przede wszystkim umiejętności zrozumienia potrzeb klienta. Sprawdź pozostałe wskazówki skutecznych tekstów SEO!

Współpraca copywritera z agencją copywriterską (SEO) – 11 mitów

Współpraca copywritera z agencją copywriterską (SEO) – 11 mitów

Współpraca z agencją SEO w zakresie copywritingu może przynieść zarówno wiele korzyści, jak i wiąże się z pewnymi wadami. Poznaj 11 mitów dot. pisania tekstów dla firmy copywriterskiej!