Content marketing

Marketing treści nie należy do najnowocześniejszych form reklamy – już przeszło 100 lat temu ówcześni handlowcy wykorzystywali tekst, storytelling i snucie opowieści do promocji swoich produktów oraz usług. W ostatnich latach content marketing został niejako na nowo odkryty przez nowożytnych marketingowców, skoncentrowanych na reklamie online, pozycjonowaniu i zwiększaniu widoczności serwisów w wyszukiwarce. Teraz wszyscy chcą, aby ich mniej lub bardziej wartościowe treści sprzedażowe konwertowały.

 

content marketing książki

 

Pojąłeś już tajemną sztukę kreowania marketingowej rzeczywistości poprzez słowo 😉 ? Podejrzewam, że skoro czytasz tę stronę, to potrzebujesz kilku cennych wskazówek z zakresu marketingu treści. Dobrze trafiłeś! Zapraszam Cię do świata udręczonego wymaganiami klientów content designera, który nigdy nie zapomina o użytkowniku, stosując słowa kluczowe w treści!

 

Content marketing – blog doświadczonej content marketerki

Od kilku lat zajmuję się realizacją działań z zakresu content marketingu. Piszę artykuły blogowe i treści sprzedażowe, optymalizuję je zgodnie z zasadami SEO, testuję narzędzia wspierające pracę content marketingowca, prowadzę szkolenia z SEO Copywritingu, przygotowuję strategie contentowe i prowadzę kampanie content marketingowe dla znanych brandów oraz jednoosobowych przedsiębiorców widzących potencjał w tej formie marketingu. Tępię duplikację treści, zachęcając do tworzenia naprawdę wartościowego oraz unikalnego contentu.

 

content marketing przykładyNie poprzestaję na korzystaniu ze zdobytej już wiedzy – poszukuję nowych rozwiązań, dzięki którym czas poświęcony na stworzenie atrakcyjnych tekstów przyniesie efekt WOW!, zadowalając nawet najbardziej wybrednych prezesów. Całym moim doświadczeniem chcę podzielić się z Tobą, aby Twoja twórczość w sieci przynosiła wymierny efekt, pomagając Ci osiągać wyznaczone cele. Jesteś copywriterem, blogerem, właścicielem strony i zamierzasz poprawić swój warsztat copywriterski, udoskonalić swoje treści sprzedażowe, a może prowadzić samodzielnie content marketingowe kampanie? Nie ma problemu! Pomogę Ci zaistnieć w branży!

 

Content marketing – narzędzia, które naprawdę działają

Inwestując w działania contentowe, mamy do wyboru wiele form promocji. Na Born to create opowiem przede wszystkim o:

Trzy powyższe narzędzia są najpowszechniejsze i najłatwiej dostępne dla wszystkich, nawet początkujących specjalistów ds. content marketingu. Szkolenia, instrukcje, poradniki zawarte w moich wpisach z pewnością pomogą zastosować sprawdzone rozwiązania na Twojej stronie lub blogu. Omówimy także liczne content marketingowe przykłady, case study oraz nieudane kampanie contentowe, abyś w przyszłości unikał kardynalnych błędów. A jeśli nadal będzie brakowało Ci cennej wiedzy i eksperckich wskazówek, sprawdź książki o marketingu treści warte zainteresowania, które mogę polecić z czystym sumieniem :).

 

Podążaj za trendami i nowinkami content marketingowymi

content marketing co toSEO i content marketing to narzędzia promocji, które trzymają się bardzo blisko siebie. Obecnie pozycjonerzy skupiają się na rozwoju treści na stronie, a contentowcy korzystają ze wskazówek optymalizacyjnych, by zwiększyć widoczność tworzonych tekstów. Dlatego też trzeba być na bieżąco z tym, co dzieje się w SEO/SEM, pozyskując z pierwszej ręki informacje z eventów i wydarzeń branżowych. Na Born to create możesz liczyć na relacje z konferencji, meet-upów, short news. Zależy mi na tym, aby być jak najbliżej nowinek contentowych, ponieważ obserwując aktualne trendy, korzystamy z najnowszej wiedzy, która pozwala uzyskać przewagę nad konkurencją.

 

Nauka skutecznego marketingu treści – przykłady, szkolenia, case studies

Wszystkie działania promocyjne związane z marketingiem internetowym wymagają wyczucia, ale również wiedzy na temat specyfiki reklamowania swojej działalności w sieci. Skuteczna content marketingowa kampania nie jest kwestią przypadku – sukces wynika z doświadczenia, znajomości grupy docelowej, obserwowania poczynań konkurencji. Ponadto warto pamiętać, że efekty wynikające z tworzenia wartościowych treści sprzedażowych rzadko kiedy przekładają się bezpośrednio na wzrost celów biznesowych – zwykle można odnotować bardziej subtelne sygnały powodzenia przeprowadzonej akcji, np. wzrost rozpoznawalności marki.

 

Zachęcam, by analizować przykłady content marketing prezentujące, aby czerpać z nich inspiracje oraz pomysły na przygotowanie własnych strategii contentowych. Warto również zapisać się na praktyczne szkolenie z marketingu treści, na którym omówione zostaną liczne case studies. Jeśli chcesz, mogę zorganizować specjalnie dla Ciebie taki właśnie kurs z SEO copywritingu 🙂 .

 

Content marketing – dlaczego warto czytać akurat Born to create?

content marketing kampaniaPamiętaj, że doskonałe treści nie obronią się same – trzeba je odpowiednio zoptymalizować, aby weszły na wyżyny popularności. Ja chcę Ci w tym pomóc. Widziałam już wiele świetnych blogów, które niestety nie wykorzystywały całego swojego potencjału, więc powadzone content marketingowe kampanie nie miały szansy na powodzenie. Powodem była kiepska optymalizacja SEO strony, brak wiedzy marketingowej, analizowania ruchu, doskonalenia witryny pod kątem UX. Z moim doświadczeniem Twój inspirujący content stanie się jeszcze bardziej widoczny 🙂 .

 

Przetestuj mnie i daj znać, jeśli brakuje Ci jakiegoś tematu na mojej stronie. Jestem otwarta na współpracę, napisz do mnie, gdy potrzebujesz wsparcia w zakresie marketingu treści!