Content marketing

Marketing treści nie należy do najnowocześniejszych form reklamy – już przeszło 100 lat temu ówcześni handlowcy wykorzystywali tekst, storytelling i snucie opowieści do promocji swoich produktów oraz usług. W ostatnich latach content marketing został niejako na nowo odkryty przez nowożytnych marketingowców, skoncentrowanych na reklamie online, pozycjonowaniu i zwiększaniu widoczności serwisów w wyszukiwarce. Teraz wszyscy chcą, aby ich mniej lub bardziej wartościowy content sprzedawał.

 

content marketing książki

 

Pojąłeś już tajemną sztukę kreowania marketingowej rzeczywistości poprzez słowo ;)? Podejrzewam, że skoro czytasz tę stronę, to potrzebujesz kilku cennych wskazówek z zakresu marketingu treści. Dobrze trafiłeś! Zapraszam Cię do świata udręczonego wymaganiami klientów content designera, który nigdy nie zapomina o użytkowniku, stosując słowa kluczowe w treści!

 

Content marketing – blog doświadczonej content marketerki

Od kilku lat zajmuję się realizacją działań z zakresu content marketingu. Piszę artykuły blogowe i treści sprzedażowe, optymalizuję je zgodnie z zasadami SEO, testuję narzędzia wspierające pracę content marketingowca, prowadzę szkolenia z SEO Copywritingu, przygotowuję strategie contentowe dla znanych brandów i jednoosobowych przedsiębiorców widzących potencjał w tej formie marketingu. Tępię duplikację treści, zachęcając do tworzenia naprawdę wartościowego oraz unikalnego contentu.

 

content marketing przykładyNie poprzestaję na korzystaniu ze zdobytej już wiedzy – poszukuję nowych rozwiązań, dzięki którym czas poświęcony na stworzenie atrakcyjnych tekstów przyniesie efekt WOW!, zadowalając nawet najbardziej wybrednych prezesów. Całym moim doświadczeniem chcę podzielić się z Tobą, aby Twoja twórczość w sieci przynosiła wymierny efekt, pomagając Ci osiągać wyznaczone cele. Jesteś copywriterem, blogerem, właścicielem strony i zamierzasz poprawić swój warsztat copywriterski, a może udoskonalić swoje treści? Nie ma problemu! Pomogę Ci na każdym kroku Twojej content marketingowej drogi.

 

Content marketing – narzędzia, które naprawdę działają

Inwestując w działania contentowe, mamy do wyboru wiele form promocji. Na Born to create opowiem przede wszystkim o:

Trzy powyższe narzędzia są najpowszechniejsze i najłatwiej dostępne dla wszystkich, nawet początkujących specjalistów ds. content marketingu. Szkolenia, instrukcje, poradniki zawarte w moich wpisach z pewnością pomogą zastosować sprawdzone rozwiązania na Twojej stronie lub blogu. Omówimy także liczne przykłady, case study oraz nieudane kampanie, abyś w przyszłości unikał kardynalnych błędów. A jeśli nadal będzie brakowało Ci cennej wiedzy i eksperckich wskazówek, sprawdź książki o marketingu treści warte zainteresowania, które mogę polecić z czystym sumieniem :).

 

Podążaj za trendami i nowinkami content marketingowymi

content marketing co toSEO i content marketing to narzędzia promocji, które trzymają się bardzo blisko siebie. Obecnie pozycjonerzy skupiają się na rozwoju treści na stronie, a contentowcy korzystają ze wskazówek optymalizacyjnych, by zwiększyć widoczność tworzonych tekstów. Dlatego też trzeba być na bieżąco z tym, co dzieje się w SEO/SEM, pozyskując z pierwszej ręki informacje z eventów i wydarzeń branżowych. Na Born to create możesz liczyć na relacje z konferencji, meet-upów, short news. Zależy mi na tym, aby być jak najbliżej nowinek contentowych, ponieważ obserwując aktualne trendy, korzystamy z najnowszej wiedzy, która pozwala uzyskać przewagę nad konkurencją.

 

Content marketing – dlaczego warto czytać akurat Born to create?

Pamiętaj, że doskonałe treści nie obronią się same – trzeba je odpowiednio zoptymalizować, aby weszły na wyżyny popularności. Ja chcę Ci w tym pomóc. Widziałam już wiele świetnych blogów, które niestety nie wykorzystywały całego swojego potencjału. Powodem była kiepska optymalizacja SEO strony, brak wiedzy marketingowej, analizowania ruchu, doskonalenia witryny pod kątem UX. Z moją wiedzą i doświadczeniem Twój inspirujący content stanie się jeszcze bardziej widoczny :).

 

Przetestuj mnie i daj znać, jeśli brakuje Ci jakiegoś tematu na mojej stronie. Jestem otwarta na współpracę, napisz do mnie, gdy potrzebujesz wsparcia w zakresie marketingu treści!