Blog o content marketingu

Marketing treści nie należy do najnowocześniejszych form reklamy – już przeszło 100 lat temu ówcześni handlowcy wykorzystywali tekst, storytelling i snucie opowieści do promocji swoich produktów oraz usług. W ostatnich latach content marketing został niejako odkryty na nowo. Teraz wszyscy chcą, aby ich mniej lub bardziej wartościowe treści konwertowały. Ty pewnie też, co? 😉 Podejrzewam, że skoro czytasz tę stronę, to interesują Cię wskazówki content marketingowe Doskonale trafiłeś! Zapraszam Cię na blog o content marketingu, do świata udręczonego wymaganiami klientów content managera, który nigdy nie zapomina o użytkowniku, stosując słowa kluczowe w treści!

 

Content marketing – blog doświadczonej content marketerki

content marketing wskazówkiDlaczego warto, abyś zerknął na mój blog contentowy? Od kilku lat zajmuję się realizacją działań z zakresu content marketingu. Piszę artykuły blogowe i treści sprzedażowe, optymalizuję je pod SEO, testuję narzędzia contentowe, prowadzę szkolenia z SEO Copywritingu, przygotowuję strategie contentowe dla znanych brandów oraz jednoosobowych przedsiębiorców. Tępię duplikację treści, zachęcając do tworzenia naprawdę wartościowego oraz unikalnego contentu, który ma generować nie tylko ruch, ale i konkretne konwersje. Cała moja działalność osadzona jest w branży SEO, ale doskonalę się również w UX writtingu i content experience. Dotarcie z przekazem do użytkownika, który skonsumuje całą treść, to dla mnie istotny cel.

 

Nie poprzestaję na korzystaniu ze zdobytej już wiedzy – poszukuję nowych rozwiązań, dzięki którym czas poświęcony na stworzenie atrakcyjnych tekstów przyniesie efekt WOW!, zadowalając nawet najbardziej wybrednych prezesów. Całym moim doświadczeniem chcę podzielić się z Tobą, aby treści, które tworzysz dla siebie i klientów, przynosiły realne i wymierne efekty. Jesteś copywriterem, blogerem, właścicielem strony i zamierzasz poprawić swój warsztat copywriterski, a może prowadzić samodzielnie projekty content marketingowe? Nie ma problemu! Mój poradnik o content marketingu składający się z wartościowych artykułów blogowych z pewnością Ci w tym pomoże!

 

Blog content marketing Born to create – co u mnie znajdziesz?

content marketing blogInwestując w działania contentowe, mamy do wyboru wiele form promocji. Porady content marketingowe na Born to create koncentrują się na:

 

Wskazówki z zakresu marketingu treści, instrukcje czy porady contentowe zawarte w moich artykułach pomogą Ci zastosować sprawdzone rozwiązania na Twojej stronie lub blogu. Omówimy także przykłady, case study oraz nieudane kampanie contentowe, abyś w przyszłości unikał popełniania tych samych błędów. A jeśli nadal będzie brakowało Ci cennej wiedzy i eksperckiej wiedzy content marketingowej, sprawdź także książki o marketingu treści warte zainteresowania, które mogę polecić z czystym sumieniem :).

 

Poradnik o contencie, trendach i nowinkach content marketingowych

SEO i content marketing to obszary marketingu, w których zasady gry zmieniają się bardzo dynamicznie. Algorytmy Google, ChatGPT, narzędzia oparte o AI do generowania i optymalizacji treści – to wszystko dyktuje warunki i wyznacza skuteczność działań. Dlatego też trzeba być na bieżąco z tym, co dzieje się w szeroko pojętej branży SEO/SEM, pozyskując z pierwszej ręki informacje z eventów i wydarzeń branżowych. Na Born to create możesz liczyć na relacje z konferencji, meet-upów, short news. Zależy mi na tym, aby być jak najbliżej nowinek contentowych, ponieważ obserwując aktualne trendy, korzystamy z najnowszej wiedzy, która pozwala uzyskać przewagę nad konkurencją. Z takim właśnie nowoczesnym podejściem mój blog content marketing traktuje.

 

Blog content marketingowy – dlaczego warto czytać akurat Born to create?

content marketing kampaniaPamiętaj, że doskonałe treści nie obronią się same – trzeba je odpowiednio zoptymalizować, aby weszły na wyżyny popularności. Ja chcę Ci w tym pomóc, prezentując najlepsze praktyki, wskazówki i content marketingowe porady. Wskażę też podstawowe błędy, które uniemożliwiły osiągnięcie dobrych efektów. Pamiętaj, że na sukces składa się wiele czynników, a powodem braku wyników może być cała gromada elementów jak kiepska optymalizacja SEO strony, brak wiedzy marketingowej, analizowania ruchu, doskonalenia witryny pod kątem UX. Z moim doświadczeniem Twój inspirujący content stanie się jeszcze bardziej widoczny 🙂 .

 

Przetestuj mnie i daj znać, jeśli brakuje Ci jakiegoś tematu poruszającego content marketing. Wskazówki mogę przygotować na Twoje życzenie. Jestem otwarta na współpracę, napisz do mnie, gdy potrzebujesz wsparcia w zakresie marketingu treści!