Portfolio copywritera – jak je stworzyć, aby zrobić dobre wrażenie na klientach?

Portfolio copywritera – jak je stworzyć, aby zrobić dobre wrażenie na klientach?

Sprawdź kilka porad, które pomogą Ci przygotować skuteczne portfolio copywriterskie. Przyciągaj skutecznie klientów!

Bite, snack and meal – technika copywriterska, dzięki której nakarmisz ciekawość użytkownika!

Bite, snack and meal – technika copywriterska, dzięki której nakarmisz ciekawość użytkownika!

Bite, snack and meal to technika copywriterska, która pomoże Ci pozyskać uwagę użytkownika. Sprawdź, jak ją stosować!

Wszechstronność kontra specjalizacja: rodzaje copywritingu i typy copywriterów

Wszechstronność kontra specjalizacja: rodzaje copywritingu i typy copywriterów

Lepiej być copywriterem SEO czy ekspertem? Jakie są rodzaje copywritingu? Sprawdź w moim wpisie, co się bardziej opłaca!

Copywriting wycena: jak wyceniać teksty copywriterskie i ustalać stawki za usługi content marketingowe?

Copywriting wycena: jak wyceniać teksty copywriterskie i ustalać stawki za usługi content marketingowe?

Zastanawiasz się, jak wycenić teksty copywritingowe? Sprawdź, co warto wziąć przed uwagę, ustalając stawkę za zlecenie.

20% czy 50% koszty uzyskania przychodu copywriter może zastosować w umowie o dzieło?

20% czy 50% koszty uzyskania przychodu copywriter może zastosować w umowie o dzieło?

Czy copywriter może zastosować 50% koszty uzyskania przychodu w umowie o dzieło? Wyjaśniam zawiłe kwestie związane z rozliczeniem dzieła!