PKD Copywriting – jakie kody Polskiej Klasyfikacji Działalności powinien wybrać copywriter?

PKD Copywriting – jakie kody Polskiej Klasyfikacji Działalności powinien wybrać copywriter?

Jakie PKD należy wybrać w przypadku świadczenia usług copywriterskich? Omawiamy temat wyboru kodów Polskiej Klasyfikacji Działałności dla copywritera!

CV copywriter – jak zaprezentować umiejętności copywriterskie w życiorysie?

CV copywriter – jak zaprezentować umiejętności copywriterskie w życiorysie?

Rekruterzy przeznaczają od kilku sekund do kilku minut na analizę aplikacji. Poznaj wskazówki, jak przygotować CV na stanowisko SEO copywritera!

Brief copywritera – co powinien zawierać, aby ułatwić pracę nad treściami dla klienta?

Brief copywritera – co powinien zawierać, aby ułatwić pracę nad treściami dla klienta?

Pobierz wzór na brief dla copywritera. Skorzystaj z przykładowej listy zagadnień, które warto omówić z klientem przed rozpoczęciem współpracy.

Odporność copywritingu na COVID. Raport z kondycji branży copywritingu

Odporność copywritingu na COVID. Raport z kondycji branży copywritingu

Jak teraz w dobie koronawirusa wygląda kondycja branży copywritingu? Pobierz raport ukazujący rynek tworzenia treści oczami copywriterów!

Strategia content marketingu w obliczu koronawirusa – w jakie treści na stronę internetową warto inwestować?

Strategia content marketingu w obliczu koronawirusa – w jakie treści na stronę internetową warto inwestować?

Planując działania contentowe w obecnej koronawirusowej sytuacji, zawsze należy mieć na względzie długą perspektywę. Sprawdź, jak zaplanować strategię contentową odporną na COVID-19!