Brief copywritera – co powinien zawierać, aby ułatwić pracę nad treściami dla klienta?

Brief copywritera – co powinien zawierać, aby ułatwić pracę nad treściami dla klienta?

Pobierz wzór na brief dla copywritera. Skorzystaj z przykładowej listy zagadnień, które warto omówić z klientem przed rozpoczęciem współpracy.

Odporność copywritingu na COVID. Raport z kondycji branży copywritingu

Odporność copywritingu na COVID. Raport z kondycji branży copywritingu

Jak teraz w dobie koronawirusa wygląda kondycja branży copywritingu? Pobierz raport ukazujący rynek tworzenia treści oczami copywriterów!

Strategia content marketingu w obliczu koronawirusa – w jakie treści na stronę internetową warto inwestować?

Strategia content marketingu w obliczu koronawirusa – w jakie treści na stronę internetową warto inwestować?

Planując działania contentowe w obecnej koronawirusowej sytuacji, zawsze należy mieć na względzie długą perspektywę. Sprawdź, jak zaplanować strategię contentową odporną na COVID-19!

Przymusowa praca zdalna – jak nie zwariować na home office?

Przymusowa praca zdalna – jak nie zwariować na home office?

Praca na home office może być bardzo wyczerpująca. Poznaj moje rozwiązania na to, jak nie zwariować na pracy zdalnej.

Content czy kontent marketing? Dlaczego nie powinniśmy spolszczać anglojęzycznej nazwy marketingu treści

Content czy kontent marketing? Dlaczego nie powinniśmy spolszczać anglojęzycznej nazwy marketingu treści

Kontent czy content marketing – która forma jest poprawna? Obalam mit na temat niepoprawnej pisowni dla polskiego pojęcia marketingu treści.