Współczynnik odrzuceń jest zmorą większości blogerów i marketerów. W jaki sposób dokonać jego optymalizacji? Sprawdź, jak przeprowadzić modyfikację kodu śledzenia, aby obserwować rzeczywisty bounce rate.
Współczynnik odrzuceń jest zmorą większości blogerów i marketerów. W jaki sposób dokonać jego optymalizacji? Sprawdź, jak przeprowadzić modyfikację kodu śledzenia, aby obserwować rzeczywisty bounce rate.
RODO wymusza na blogerach wprowadzenie pewnych zmian na stronie internetowej oraz przygotowanie szeregu dokumentów. Sprawdź, co trzeba zrobić w związku z nowymi przepisami!
Google Analytics to przydatne narzędzie dla blogerów. Z których raportów warto skorzystać i co oznaczają poszczególne mierniki? Sprawdź, jak używać jednego z najpopularniejszych narzędzi do analizy danych.
Pierwsza część poradnika Google Analytics dla blogerów: jak skonfigurować Google Analitics i wdrożyć kod śledzenia na stronę internetową.
Optymalizacja obrazów na blogu powinna być uwzględniona podczas prowadzenia bloga lub strony internetowej. Sprawdź, na czym polega SEO images.