Odporność copywritingu na COVID. Raport z kondycji branży copywritingu

Odporność copywritingu na COVID. Raport z kondycji branży copywritingu

Jak teraz w dobie koronawirusa wygląda kondycja branży copywritingu? Pobierz raport ukazujący rynek tworzenia treści oczami copywriterów!

Strategia content marketingu w obliczu koronawirusa – w jakie treści na stronę internetową warto inwestować?

Strategia content marketingu w obliczu koronawirusa – w jakie treści na stronę internetową warto inwestować?

Planując działania contentowe w obecnej koronawirusowej sytuacji, zawsze należy mieć na względzie długą perspektywę. Sprawdź, jak zaplanować strategię contentową odporną na COVID-19!

Przymusowa praca zdalna – jak nie zwariować na home office?

Przymusowa praca zdalna – jak nie zwariować na home office?

Praca na home office może być bardzo wyczerpująca. Poznaj moje rozwiązania na to, jak nie zwariować na pracy zdalnej.

Content czy kontent marketing? Dlaczego nie powinniśmy spolszczać anglojęzycznej nazwy marketingu treści

Content czy kontent marketing? Dlaczego nie powinniśmy spolszczać anglojęzycznej nazwy marketingu treści

Kontent czy content marketing – która forma jest poprawna? Obalam mit na temat niepoprawnej pisowni dla polskiego pojęcia marketingu treści.

Tekst próbny w copywritingu – egzamin umiejętności copywritera czy gratisy dla klienta?

Tekst próbny w copywritingu – egzamin umiejętności copywritera czy gratisy dla klienta?

Boisz się, że teksty próbne podesłane w rekrutacji na SEO copywritera zostaną wykorzystane przez klienta? Sprawdź, jak się zabezpieczyć przed nieuczciwym zleceniodawcą.