Prowadzenie bloga firmowego – oferta

  • Chcesz rozwijać swojego bloga firmowego, ale nie masz na to czasu?
  • W Twoim zespole brakuje osoby, która mogłaby ogarniać content?
  • Chciałbyś wydzielić przygotowanie wytycznych, zlecanie, weryfikację, i publikację treści na zewnątrz?
  • Nie wiesz, jak optymalizować treści pod SEO i użytkowników?
  • Masz gotową strategię content marketingową i poszukujesz kogoś, kto pomoże Ci w jej realizacji?

 

Z wielką chęcią poprowadzę Twojego bloga firmowego! Doskonale wiem, że na rozwój treści na stronie często brakuje w organizacjach odpowiednich kompetencji, zasobów osobowych lub czasu. Z tego względu warto to działanie powierzyć zewnętrznemu ekspertowi, który zadba nie tylko o optymalizację contentu pod SEO, ale i merytorykę treści oraz jej konwersyjność. W zależności od Twoich potrzeb dopasujemy pakiet i koszt prowadzenia bloga (łącznie z ceną za usługę copywriterską), abyś był zadowolony z tej inwestycji i zmieścił ją w swoim budżecie.

prowadzenie bloga dla firmy - oferta


Prowadzenie bloga firmowego – cennik i pakiety

Koszt prowadzenia bloga firmowego zależy głównie od branży, w której działasz. Za teksty medyczne i mocno specjalistyczne trzeba zapłacić więcej, bo i dostęp do copywriterów-ekspertów jest mniejszy. Cena bloga będzie także wyższa, jeśli w swoim serwisie posiadasz już sporo treści, więc dodatkowo podczas doboru tematów i przygotowania wytycznych SEO trzeba zwracać uwagę na kanibalizację treści.

 

Rodzaj audytu treści Zakres Cena [netto, FV bez VAT]
Kompleksowe prowadzenie bloga firmowego – Dobór tematów.
– Przygotowanie optymalizacji.
– Dostarczenie treści i ich publikacja.
– Dodanie zdjęć do publikacji.
Cena składa się z:
– Stawki za tematy i wytyczne – od 50 zł / tekst
– Stawki za 1000 zzs gotowej treści – od 35 zł
– Stawki za publikację – od 15 zł / tekst
Dostarczanie i publikacja treści – Dostarczenie treści i ich publikacja.
– Dodanie zdjęć do publikacji.
Koszt usługi składa się z:
– Stawki za 1000 zzs gotowej treści – od 35 zł
– Stawki za publikację – od 15 zł / tekst
Recykling obecnych treści – Przygotowanie wytycznych do recyklingowanej treści.
Recykling treści.
– Publikacja treści.
Cena składa się z:
– Stawki za wytyczne – od 45 zł
– Stawki za 1000 zzs recyklingowanej treści – od 40 zł
– Stawki za publikację – od 15 zł / tekst
Dobór tematów i przygotowanie wytycznych – Dobór tematów.
– Przygotowanie optymalizacji.
Cena składa się z:
– Stawki za tematy i wytyczne – od 50 zł / tekst
 

Chcesz prowadzić bloga firmowego? Napisz do mnie!
 


    Prowadzenie blogów – jak wygląda usługa?

    Usługa prowadzenia bloga wygląda następująco:

    1. Określenie Twoich potrzeb i wymagań, obgadanie ograniczeń i możliwości, przygotowanie wyceny.
    2. Ustalenie linii tematycznej, celu prowadzenia bloga firmowego, efektów, które chcesz osiągnąć.
    3. W zależności od wybranego pakietu wypracowanie harmonogramu współpracy w skali miesiąca, kwartału. Określenie, kiedy będą podsyłane tematy, wytyczne, treści do weryfikacji itd.
    4. Przystąpienie do realizacji usługi.
    5. Każdy etap będzie wymagał Twojej weryfikacji i akceptacji – tematy, wytyczne, gotowe treści, a na końcu ich publikacja.
    6. I oczywiście usługa obejmuje również poprawki do treści.

    Pierwszy okres współpracy potraktujemy testowo – będziemy musieli się dotrzeć, dopracować jakość treści oraz dograć flow całego procesu produkcji contentu.

    Sprawdź również usługę opracowania strategii content marketingowej.

    Joanna Bagrij biogram


    Zaufaj moim umiejętnościom i kompetencjom

     

    prowadzenie bloga dla firmy - oferta

    11 lat doświadczenia

    blog firmowy - oferta

    Agencja SEO/SEM i E-Commerce

    prowadzenie bloga cena

    Blog o contencie i copywritingu

    prowadzenie bloga koszt

    Terminowość i zorganizowanie

    Prowadzenie bloga firmowego – FAQ

    Dlaczego warto prowadzić blog firmowy?

    Zalety prowadzenia bloga firmowego to m.in.:

    • Wspieranie procesu pozycjonowania, zwiększanie widoczności na frazy w wyszukiwarce, tworzenie potencjału do linkowania wewnętrznego,
    • Edukowanie i budowanie wizerunku eksperta,
    • Posiadanie treści, które obsługa klienta lub opiekunowie klienta mogą wykorzystać podczas współpracy z klientem (podesłanie artykułu z bloga jest wygodne do wyjaśnienia danej kwestii),
    • Poprawa content experience,
    • Tworzenie potencjału do generowania konwersji,
    • Chwalenie się sukcesami swoimi i swoich klientów.

    Jak prowadzić blog firmowy?

    1. Ustal cele, które chcesz osiągnąć.
    2. Zastanów się nad tematyką, którą chcesz poruszać.
    3. Dobierz frazy, przygotuj optymalizację, wytyczne dla copywriterów.
    4. Zleć lub napisz treści.
    5. Zweryfikuj treści pod kątem merytorycznym i optymalizacyjnym.
    6. Opublikuj treści.
    7. Analizuj wyniki treści.
    8. Pracuj nad recyklingiem i kanibalizacją.

    Zanim zaczniesz rozwijać bloga firmowego, sprawdź również ofertę audytu treści.

    Ile kosztuje wpis na blogu? Czy świadczysz usługę jednorazowych wpisów/pakietów?

    Tak, możemy się umówić na realizację 1 wpisu na bloga. Stawka za 1000 zzs treści zaczyna się od 35 zł. Jeśli potrzebujesz również wytycznych do treści, koszt ich przygotowania doliczę do usługi.

    Ile kosztuje prowadzenie bloga wraz z dodatkową analizą treści?

    Jeśli interesują Cię dodatkowe raporty, które pokażą efekty generowane przez bloga, nie ma problemu. W zależności od Twoich potrzeb (liczba raportów, częstotliwość raportowania) przygotuję koszt za takie prowadzenie bloga firmowego. Cena za raportowanie rozpoczyna się od 500 zł za jednorazowo przygotowany raport, dostępny na bieżąco lub podsyłany co miesiąc.

    Content marketing ROI – sprawdź, jak oceniać opłacalność działań contentowych.

    Jak często trzeba pisać na blogu firmowym, aby osiągać oczekiwane rezultaty?

    Na to pytanie nie ma niestety jasnej odpowiedzi. Zawsze trzeba porównywać się do swojej konkurencji. Jeśli chcesz ich dogonić pod kątem widoczności bloga w wyszukiwarce, powinieneś tworzyć podobną lub większą liczbę treści. Ważna jest również tematyka Twojego serwisu i specyfika branży. W niektórych przypadkach tematyka nie daje spektakularnych możliwości rozwoju.

    Czy zanim rozpoczniemy regularne prowadzenie bloga, możemy zrealizować teksty próbne?

    Oczywiście! Zawsze staram się w taki sposób działać z klientami i copywriterami. Ustalimy zakres testowego zlecenia, zlecę treści do przygotowania, a następnie podeślę Ci teksty próbne do oceny.

    Ile czasu potrzebujesz, aby zorganizować prace zespołu copy do prowadzenia bloga?

    To zależy od branży, w której działasz i liczby treści, które będziesz chciał zlecać do realizacji. Przy trudnych branżach (farmaceutyczna i medyczna) okres przygotowawczy może wynieść do 2 miesięcy. W innych przypadkach to kwestia 2-3 tygodni. Wszystko ustalimy elastycznie, a czas przygotowawczy możemy przeznaczyć np. na przygotowanie wytycznych.

    Poznaj również usługę rekrutacji copywritera.

    Współpracuję już z agencją SEO, a Tobie chcę zlecić realizację treści. Czy taki model współpracy jest Ok?

    Oczywiście. Współpracowałam z różnymi specjalistami SEO, różnymi agencjami, więc potrafię się dogadać z osobami technicznymi. Współprowadzenie bloga firmowego z agencją nie stanowi dla mnie żadnego problemu.

    Czy prowadzenie bloga firmowego obejmuje comiesięczne spotkania raportowe?

    Jeśli zależy Ci na takich spotkaniach, możemy je włączyć do prowadzenia bloga. Koszt usługi wzrośnie nieznacznie.