Strategia content marketingowa – oferta opracowania planu na marketing treści

  • Chcesz uspójnić treści na swojej stronie internetowej?
  • Czujesz, że tworzony content nie jest efektywny?
  • Chciałbyś, aby copywriting, w który inwestujesz, zaczął w końcu sprzedawać?
  • Zauważasz potencjał w marketingu treści i chcesz do niego podejść kompleksowo?
  • Potrzebujesz weryfikacji skuteczności obranego przez siebie planu contentowego?

 

Postaw na holistyczne podejście do marketingu treści i powierz mi przygotowanie strategii content marketingowej! Razem wyznaczymy cele, mierniki do oceny ich efektywności, dobierzemy narzędzia content marketingowe, zaplanujemy taktycznie działania, dopasowując je do Twojego budżetu. Zajmiemy się również treściami, które już masz na stronie, rozplanujemy recykling, optymalizację zgodną z zasadami SEO copywritingu, wyznaczymy też spójną linię komunikacyjną, która pomoże budować wizerunek Twojej marki. A jeśli strategia contentowa nie przyniesie oczekiwanych rezultatów, przeanalizujemy wyniki i obierzemy nowy kierunek działań.

strategia content marketing - oferta


Strategia content marketing – cennik

Zanim przygotuję dla Ciebie wycenę opracowania strategii content marketingowej, porozmawiamy o celach, które chcesz dzięki niej osiągnąć. Przejrzę także Twój serwis, zerknę na konkurencję oraz posiadany przez Ciebie content. Poproszę Cię również o określenie budżetu, który przeznaczysz na działania z zakresu marketingu treści (np. usługi copywriterskie). I oczywiście zapytam Cię o preferowaną formę dokumentu (plik PDF, prezentacja multimedialna), aby materiał był dla Ciebie klarowny i przejrzysty.

 

Koszt strategii content marketingowej ustalam indywidualnie.

 

  • Cena za przygotowanie kompleksowego planu contentowego rozpoczyna się od 1000 zł w przypadku niewielkich stron, nieposiadających rozbudowanych sekcji contentowych.
  • Strategie content marketingowe dla trudnych branż i wielkich serwisów internetowych kosztują od 1500 zł, bo zbudowanie holistycznego podejścia wymaga wnikliwej analizy oraz wywiadów z pracownikami firmy.
 

Potrzebujesz strategii contentowej? Napisz do mnie!
 


    Opracowanie strategii content marketingowej – zakres usługi

    Ocenię obecną sytuację, odniosę się do Twojej konkurencji. Wszystkie elementy strategii CM dopasuję do celów oraz posiadanego przez Ciebie budżetu. A jeśli nie wiesz, ile powinieneś wydać na efektywny marketing treści, zarekomenduję konkretne kwoty na inwestycje. Tworząc dla Ciebie strategię contentową, przygotuję dokument z:

    • założeniami strategicznymi,
    • pomysłami kreatywnymi,
    • narzędziami content marketingowymi,
    • analizami i audytami, które dodatkowo należy przeprowadzić w zakresie istniejących treści.

     

    Strategie content marketing nie obejmują dokładnych analiz i audytów posiadanych przez Ciebie treści. Wyznaczę kierunek rozwoju marketingu treści, ogólnych zmian w obecnie prowadzonych działaniach contentowych, ale nie przygotuję konkretnych zaleceń optymalizacyjnych do każdej treści. To są już działania operacyjne, wymagające weryfikacji intencji treści, zagęszczenia słów kluczowych, występowania kanibalizacji czy analizy widoczności contentu na wybrane frazy.

    Sprawdź ofertę audytu treści.

    Joanna Bagrij biogram


    Zaufaj moim umiejętnościom i kompetencjom

     

    xx

    11 lat doświadczenia

    xx

    Agencja SEO/SEM i E-Commerce

    xx

    Blog o contencie i copywritingu

    xx

    Terminowość i zorganizowanie

    Content marketing strategia – FAQ

    Kto powinien skorzystać z opracowania strategii marketingu treści?

    Usługę zbudowania holistycznej strategii contentowej dedykuję wszystkim właścicielom serwisów internetowych, managerom oraz marketerom, którzy chcą zwiększyć efektywność prowadzonych działań content marketingowych. Spójny plan pomoże Ci uporządkować proces kreacji treści w organizacji, ustalić odpowiedzialność za optymalizację czy weryfikację tekstów, a także zmieni podejście do contentu jako jednorazowego działania na systematyczny proces tworzenia wartościowych, skutecznych i konwersyjnych treści.

    Potrzebujesz podszkolić się z contentu? Sprawdź szkolenia z copywritingu!

    Kiedy warto powierzyć przygotowanie strategii content marketingowej doświadczonemu content managerowi?

    Zdecydowanie najlepiej byłoby, gdybyś sam z zespołem opracował strategię contentową. Najlepiej znasz swoją firmę, wiesz, co chcesz osiągnąć, orientujesz się w waszych możliwościach i zasobach. Jeśli jednak brakuje Ci kompetencji albo czasu na przygotowanie długookresowego podejścia do rozwoju treści w serwisie, skorzystaj ze wsparcia doświadczonego content managera.

    Posiadam ponad 5-letnie doświadczenie agencyjne w budowaniu skutecznych planów contentowych dla różnych branż i serwisów. Przez 3 lata zajmowałam się również rozwojem treści dla branży farmaceutycznej i medycznej, planując długofalowe działania contentowe. Z przyjemnością przygotuję strategię contentową dla Twojego biznesu.

    Poznaj również moją ofertę na prowadzenie bloga firmowego!

    Jakie korzyści daje opracowanie strategii contentowej?

    • Uzyskasz spójną linię komunikacyjną dla wszystkich tworzonych treści.
    • Będziesz podejmował działania, które mają przybliżyć Cię do realizacji celów biznesowych.
    • Ustalisz odpowiedzialność w zespole za proces kreacji treści.
    • Uporządkujesz posiadane treści.
    • Sprawdzisz, co robi konkurencja i otrzymasz plan na wyróżnienie się od nich.
    • Zastanowisz się, jakie treści tworzyć, aby uzyskać efekt synergii – dostarczyć wartość klientowi, zwiększyć widoczność w wynikach organicznych, skutecznie nakłaniać do dokonania konwersji.

    Sprawdź, jak przygotować harmonogram bloga.

    Jak wygląda proces opracowania strategii marketingu treści?

    Przygotowanie strategii content marketingowej w syntetycznej formie można ująć w następujących krokach:

    1. Ustalenie celów działań contentowych, mierników oceny ich efektywności (sprawdź, czym jest content marketing ROI),
    2. Potwierdzenie budżetu,
    3. Analiza konkurencji,
    4. Analiza obecnie prowadzonych działań contentowych,
    5. Ujęcie ograniczeń i stoperów (np. brak zasobów ludzkich, niewielki budżet),
    6. Przygotowanie rekomendacji,
    7. Wybór narzędzi realizujących poszczególne założenia strategiczne,
    8. Rozplanowanie zasobów,
    9. Przygotowanie operacyjnego planu realizacji strategii marketingu treści.

    Oczywiście opracowanie planu strategicznego może obejmować nieco inne działania, usługę dopasuję elastycznie do Twoich potrzeb. Jeśli np. Twój serwis jest rozbudowany pod kątem treści, a strategia ma się opierać na rekomendacjach dot. recyklingu treści, nie ma problemu.

    Ile czasu trwa przygotowanie strategii contentowej?

    Termin realizacji usługi uzgodnimy elastycznie, w zależności od moich możliwości czasowych. Samo przygotowanie dokumentu nie powinno mi zająć więcej niż 7-8 dni.

    W strategii contentowej warto również ująć podejście content marketing funnel.

    Dlaczego koszt strategii CM przygotowujesz indywidualnie?

    Strategia marketingu treści wymaga indywidualnego podejścia, więc i cena usługi jest przeze mnie określana indywidualnie. Najpierw muszę poznać Twoje cele i oczekiwania, aby następnie wycenić usługę, oceniając, ile czasu zajmie mi przygotowanie skutecznego i wartościowego planu.

    Czy opracowaną strategię contentową możemy omówić podczas spotkania?

    Oczywiście, że możemy. Standardowo cena przygotowania strategii CM nie obejmuje jej prezentacji na spotkaniu, jednak możemy takie omówienie dokumentu dołączyć do usługi. Daj mi tylko znać wcześniej, że będziesz tym zainteresowany.

    Poznaj również cornerstone content strategy.

    Czy strategia marketingowa powinna wynikać z ogólnej strategii firmy lub strategii marketingowej?

    Tak, powinna być z nią zgodna. Jeśli posiadasz tego typu dokumenty lub ogólne założenia strategiczne, opis misji, wizji, celów biznesowych, wartości marki, brandbook itp., podeślij mi je proszę. Podczas budowy strategii content marketingowej, dopasuję ją do wypracowanych przez Ciebie planów strategicznych.

    Czy przygotowana przez Ciebie strategia marketingu treści może nie przynieść rezultatów?

    Może. Na bieżąco należy analizować poziom osiąganych celów. Jeśli na przestrzeni kilku miesięcy rezultaty nie będą zadowalające, przeprowadzę rewizję planu i zaproponuję modyfikacje w obranej strategii.