Content marketing i copywriting medyczny – oferta

  • Działasz w branży healtcare i nie masz czasu na pisanie treści?
  • Chcesz dogonić liderów branży poprzez tworzenie merytorycznego contentu, zgodnego z prawem i wytycznymi branżowymi?
  • Szukasz SEO copywritera medycznego, który zadba o merytorykę treści?
  • Tworzysz świetne treści medyczne, ale szukasz wsparcia w korekcie i optymalizacji?
  • Masz zespół redaktorów medycznych i potrzebujesz skoordynować ich pracę?

 

O nic się nie martw, z przyjemnością zajmę się realizacją content marketingu medycznego i farmaceutycznego dla Twojego projektu! Przez 3 lata pracowałam w jednej z większych aptek internetowych, odpowiadając za copywriting medyczny. Dbałam nie tylko o poprawność językową treści, ale i o ich zgodność z przepisami prawa i dokładność merytoryczną. Współpracowałam z lekarzami, farmaceutami i technikami farmaceutycznymi nad procesem tworzenia tekstów medycznych, zajmowałam się korektą i optymalizacją zgodnie z zasadami SEO copywritingu. Tworzyłam też holistyczną strategię content marketingową, dopasowaną do celów biznesowych. Wiem, na co zwracać uwagę, tworząc content healthcare, by był wartościowy dla użytkowników i robotów Google!

copywriting medyczny


Copywriting i content marketing medyczny oraz farmaceutyczny – oferta i cennik

Teksty medyczne wyceniam indywidualnie. Stawka za 1000 znaków zależy od rodzaju zlecenia (copywriting a redakcja i korekta treści medycznych), doświadczenia copywritera medycznego, terminu realizacji, wytycznych, przeprowadzenia doboru słów kluczowych. Cennik za content farmaceutyczny i medyczny dopasowuję też do Twojego budżetu oraz ciągłości współpracy – jeśli zdecydujesz się na kompleksowy content marketing, możesz liczyć, że cena za redagowanie tekstów medycznych zostanie zrabatowana.

 

Conten medyczny – oferta Zakres Cena za 1000 zzs* [netto, FV bez VAT]
Teksty farmaceutyczne / medyczne na stronę www, (opisy produktów, kategorii) – Przygotowanie treści pod gotowe wytyczne SEO.
– Treść pisana przez copywritera medycznego lub copywritera z doświadczeniem + weryfikacja treści przez specjalistę.
– Poprawki do treści.
Od 40 zł
Teksty na bloga – Przygotowanie artykułu blogowego zgodnie z wytycznymi.
– Research tematu i dobór rzetelnych źródeł.
– Poprawki do treści.
– Dodatkowo: dobór materiałów graficznych.
– Autor treści: copywriter medyczny / copywriter z doświadczeniem.
Od 50 zł
Redagowanie tekstów medycznych (korekta językowa) + optymalizacja pod SEO – Przeredagowanie tekstu z uwzględnieniem poprawności językowej.
– Optymalizacja tekstu pod SEO.
– Zlecenie wykonuje SEO redaktor tekstów medycznych.
Od 30 zł
Optymalizacja tekstu pod SEO – Zoptymalizowanie tekstu pod SEO zgodnie z wytycznymi. Od 30 zł
Weryfikacja merytoryczna tekstu medycznego – Weryfikacja merytoryczna tekstu przez specjalistę – farmaceutę, lekarza, kosmetologa. Od 40 zł
Recykling treści – Przeprowadzenie recyklingu treści.
– Poprawki do treści.
Od 40 zł
Wytyczne optymalizacyjne (SEO) – Dobór słów kluczowych.
– Struktura tekstu – rozkład nagłówków.
– Zaproponowanie linkowania wewnętrznego do oferty.
– Unikanie kanibalizacji fraz i treści.
Od 30 zł za tekst

*zzs – znaków ze spacjami

To przykładowy zakres content marketingu medycznego. Całą usługę dopasujemy do Twoich potrzeb i możliwości budżetowych. Jeśli potrzebujesz wsparcia w rekrutacji copywritera medycznego, sprawdź podlinkowaną ofertę.

 

Interesuje Cię copywriting medyczny? Napisz do mnie!
 


    Content marketing medyczny – na co możesz liczyć?

    Doskonale wiem, jak trudny jest content marketing w branży medycznej, nie tylko ze względu na przepisy, ale także wymagania wyszukiwarki Google dot. serwisów medycznych. Healthcare zalicza się do tzw. grupy stron Your Money Your Life, w przypadku których prawdziwość publikowanych treści ma duże znaczenie. Content musi spełniać wytyczne E-E-A-T – musi za nim przemawiać doświadczenie, wykształcenie, autorytet oraz wiarygodność autora. Dodatkowo z punktu widzenia użytkownika należy postawić na zrozumiały język i podkreślanie, że każda przypadłość wymaga konsultacji specjalistycznej.

     

    Z mojej strony możesz liczyć na:

    • SEO Copywriting dla branży zdrowotnej realizowany przez ekspertów w swojej dziedzinie,
    • Teksty dla branży aptekarskiej zgodne z przepisami prawa i rekomendacjami instytucji nadzorujących (WIF, GIF, PIS),
    • Content marketing dla branży medycznej oparty najnowsze trendy, benchmarking i analizę działań liderów branży.

    A jeśli rozwinąć sekcję poradnikową na swojej stronie, sprawdź ofertę prowadzenia bloga!

    Joanna Bagrij biogram


    Zaufaj moim umiejętnościom i kompetencjom

     

    copywriter medyczny oferta

    11 lat doświadczenia

    medyczny copywriting

    Agencja SEO/SEM i E-Commerce

    content marketing w farmacji

    Blog o contencie i copywritingu

    copywriting health&beauty

    Terminowość i zorganizowanie

    Content marketing medyczny – FAQ

    Kiedy powinienem skorzystać z usługi copywritingu farmaceutycznego lub medycznego?

    Zachęcam Cię do zainteresowania się usługą, jeśli prowadzisz aptekę online, jesteś producentem produktów medycznych, prowadzisz własny gabinet lekarski lub sieć gabinetów, rozwijasz portal o tematyce medycznej, a nie masz odpowiednich zasobów czy kompetencji na rozwijanie contentu medycznego. Healthcare content marketing polecam m.in., gdy:

    • Twoja strona jest uboga w unikalne teksty medyczne, opisy produktów zoptymalizowane pod SEO, na blogu brakuje eksperckiej wiedzy, a chcesz rozwijać content zdrowotny i wyprzedzić konkurencję,
    • Piszesz doskonałe merytorycznie teksty, ale żaden z Ciebie korektor tekstów medycznych i SEO copywriter,
    • Widoczność Twojego serwisu po kolejnym update’cie medycznym zaczęła spadać, a agencja SEO zaleciła rozbudowę lub recykling contentu,
    • Nie masz po prostu czasu na pisanie treści i chcesz, aby doświadczony copywriter medyczny robił to za Ciebie.

    Interesuje mnie kompleksowy content marketing medyczny. Czy znajdę takie wsparcie u Ciebie?

    Tak. Jako doświadczona content manager chętnie zajmę się kompleksową realizacją content marketingu dla Twojego serwisu z branży zdrowotnej. Dopasuję się do Twoich oczekiwań i możliwości biznesowych.

    • Przygotuję strategię contentową lub copywritingu farmaceutycznego, medycznego (sprawdź też ofertę strategii content marketingowej),
    • Dobiorę słowa kluczowe wyszukiwane przez użytkowników,
    • Zrekrutuję copywriterów medycznych i farmaceutycznych,
    • Zlecę realizację tekstów farmaceutycznych i medycznych,
    • Przeprowadzę lub zlecę korektę treści medycznych pod kątem językowym i SEO,
    • Przeprowadzę analizę treści na Twojej stronie i popracujemy nad kanibalizacją (sprawdź ofertę audytu treści).

    A co jeśli teksty medyczne lub farmaceutyczne nie będą odpowiednio merytoryczne?

    Postaram się dobrać najlepszych copywriterów-ekspertów z uwzględnieniem Twojego budżetu. Oczywiście może się zdarzyć, że napisane treści nie będą spełniały wymogów jakościowych narzuconych przez Twoich lekarzy czy farmaceutów, którzy będą weryfikowali teksty. Dlatego przed rozpoczęciem współpracy proponuję przygotowanie tekstów próbnych. Dzięki temu ocenisz, czy warto mi powierzyć copywriting healthcare. Za pomocą tekstów próbnych możemy też dopasować styl treści i Twoje wymagania redakcyjne.

    Czy stawka za 1000 zzs poszczególnych rodzajów copywritingu medycznego obejmuje również poprawki?

    Tak, oczywiście. Cennik usług copywritingu farmaceutycznego i medycznego obejmuje również poprawki. 2-3 cykle poprawek mieszczą się w cenie. Pracujemy w trybie śledzenia zmian w dokumencie tekstowym i na komentarzach, aby łatwo przekazywać feedback i uwagi do twórców treści medycznych oraz korektorów.

    Czy przekazujesz prawa autorskie do zrealizowanych tekstów healthcare?

    Tak, wiem, że w przypadku branży farmaceutycznej i medycznej przekazanie praw autorskich do treści ma duże znaczenie. Podpiszemy odpowiednią umowę i sformalizujemy naszą współpracę, abyś miał pewność, że stajesz się właścicielem praw autorskich do treści.

    Sprawdź również, jak znaleźć dobrego copywritera.

    Czy treści farmaceutyczne albo medyczne będą mogły zostać podpisane imieniem i nazwiskiem konkretnego copywritera – eksperta?

    Jasne. Doskonale wiem, jak ważne jest autorstwo treści, na tym też opiera się jakościowy content marketing dla branży zdrowotnej. Pozyskam od autorów odpowiednie zgody, przygotujemy biogramy, zdjęcia. Postaram się poszukać ekspertów specjalizujących się w dziedzinach, na których najbardziej Ci zależy.

    Czy przygotowujesz teksty dla branży aptekarskiej i medycznej za pomocą AI?

    Nie. AI często zmyśla, miesza źródła i nie podaje prawdziwych informacji. Przy tekstach medycznych stwarza to duże ryzyko popełnienia błędu i wprowadzenia w błąd użytkownika. Copywriting będzie realizowany przez copywriterów medycznych. Korzystam jedynie z narzędzi do optymalizacji contentu pod SEO, by poprawić strukturę tekstu, nagłówki, frazy, ale tyle, jeśli chodzi o wykorzystanie przeze mnie sztucznej inteligencji w copywritingu.

    Sprawdź  także: pisanie książek a AI – tu piszę więcej o prawach autorskich.

    Czy samodzielnie realizujesz copywriting dla aptek?

    Nie. Content dla aptek przygotowują doświadczeni copywriterzy. W zależności do Twoich potrzeb i możliwości merytorycznej weryfikacji treści copywriterskich zlecenia zrealizują farmaceuci, technicy farmacji i doświadczeni twórcy treści w tematyce medycznej. Razem wypracujemy wytyczne, których zespół copywriterski będzie się trzymać. Content marketing w branży farmaceutycznej wymaga dużej dokładności i uwagi, dlatego przed wykonaniem zlecenia przetestuję umiejętności wszystkich copywriterów.

    Samodzielnie realizujemy copywriting farmaceutyczny, piszemy treści, ale chcemy nauczyć się optymalizować je pod SEO. Czy możesz nam pomóc?

    Oczywiście. Z przyjemnością przeprowadzę dla Was szkolenie z SEO copywritingu lub przygotuję ogólne wskazówki i wytyczne do treści, by realizowany przez Was content marketing farmaceutyczny przynosił jak największej korzyści w postaci ruchu na stronie.

    Jakie efekty uzyskam, inwestując w content marketing w branży farmaceutycznej lub medycznej?

    • Zwiększysz widoczność serwisu w organicznych wynikach wyszukiwania.
    • Poprawisz ruch na stronie.
    • Odpowiesz na pytania pacjentów i zachęcisz ich do konwersji, np. zakupu w aptece online, zapisu na wizytę, zapoznania się z Twoją ofertą usług medycznych.
    • Zbudujesz wizerunek eksperta w branży health&care.
    • Wyedukujesz swoich użytkowników.
    • Będziesz gonić lub przegonisz swoich konkurentów, również inwestujących w SEO i content marketing w branży healthcare.

    Czym różni się content marketing dla aptek a content marketing w medycynie?

    W szeroko rozumianym rynku usług zdrowotnych poszczególne branże (np. apteczna, farmaceutyczna, producentów leków, producentów suplementów itd.) są obwarowane nieco innymi regulacjami prawnymi. Ograniczenia reklamowe dotyczą zarówno rodzaju podmiotu, jak i rodzaju sprzedawanego produktu lub usługi; jeszcze inne ograniczenia posiadają sami specjaliści (np. nie mogą reklamować konkretnych produktów i usług). Z tego względu działania contentowe przede wszystkim opierają się na dopasowaniu narzędzi content marketingowych do możliwości promocyjnych poszczególnych branż, odpowiedniej jakości i merytoryki contentu.

    Poza tym content marketing dla farmacji i ogólnie pojętej branży health&beauty nie różni się znacząco – tak samo przeprowadza się analizę słów kluczowych, przygotowuje wytyczne dla copy, optymalizuje treści pod określone frazy. Warstwa narzędziowa pozostaje ta sama, dopasowuje się jedynie zakres tematyczny contentu oraz zasady, co i w jaki sposób można opisać.