Konsultacje content marketingowe i copywriterskie – oferta

  • Nie wiesz, jak przygotować strategię content marketingową?
  • Zastanawiasz się, jakie narzędzia content marketingowe będą najlepsze dla Twojego projektu?
  • Potrzebujesz wsparcia w ocenie tworzonego contentu?
  • Chcesz poprawić swój warsztat copywriterski i potrzebujesz szczerego feedbacku dot. tworzonych przez Ciebie treści?
  • Zamierzasz rozpocząć swoją przygodę z branżą copywriterską i content marketingową, ale nie wiesz, od czego zacząć?

 

Spieszę z pomocą! Oferuję konsultacje z copywritingu i content marketingu. Chętnie przegadam z Tobą prowadzone działania contentowe, spojrzę na nie świeżym okiem, ocenię, czy ich kontynuacja pomoże Ci w osiągnięciu wzrostów w widoczności i ruchu na stronie. Porozmawiamy także o celu, jaki sobie stawiasz, bo to musi stanowić oś dla strategii contentowej. A jeśli jesteś copywriterem i chcesz poprawić swój warsztat, z przyjemnością przyjrzę się Twoim tekstom, zweryfikuję, czy są odpowiednio zoptymalizowane pod wyszukiwarkę Google. Możemy również porozmawiać o podejściu do wymagającego klienta, wycenie copywritingu oraz poprawkach. Tematy związane z SEO contentem nie mają przede mną większych tajemnic i chętnie podzielę się z Tobą swoim doświadczeniem.

konsultacje content marketingowe oferta


Konsultacje content marketing i copywriting – cennik

Konsultacje contentowe to usługa w 100% indywidualna. Omówimy tematy, które Cię interesują. Formę i częstotliwość spotkań (zdzwonki online lub wymiana mailowa) dopasowujemy do Twoich potrzeb. Pierwsza 15-30 min sesja jest zawsze bezpłatna – podczas niej sprawdzisz, czy mój sposób bycia, osobowość i podejście do content marketingu Ci odpowiadają. Ważne, abyś podczas spotkań konsultingowych czuł się swobodnie i komfortowo.

 

Koszt konsultacji z copywritingu i content marketingu wyceniam indywidualnie.

 

Po pierwszym spotkaniu i rozpoznaniu Twoich potrzeb przygotuję konkretną wycenę. Moja propozycja może obejmować cenę za godzinę konsultacji contentowych, koszt za pakiet spotkań albo cenę za skonsultowanie konkretnego obszaru contentowego (np. ocenę obranej strategii CM), co może wymagać dodatkowych analiz. Jeśli jesteś copywriterem, nie obawiaj się wysokich kosztów konsultacji copywritingowych – wiem, jak wyglądają zarobki w branży, więc dopasuję stawkę do Twoich możliwości.

A może potrzebujesz ofertę na opracowanie strategii contentowej? Sprawdź!

 

Chcesz skonsultować działania contentowe? Napisz do mnie!
 


    Przebieg konsultacji z marketingu treści i copywritingu

    1. Napisz do mnie. Określimy Twoje potrzeby i wycenię usługę konsultacji.
    2. Umówimy się na spotkanie zapoznawcze trwające ok. 15-30 min, sesja będzie bezpłatna.
    3. Potwierdzisz chęć uczestnictwa w spotkaniach, zaplanujemy ich terminy.
    4. Omówimy interesujące Cię zagadnienia, po każdym spotkaniu podeślę krótkie podsumowanie oraz dodatkowe materiały.
    5. Raz w miesiącu wystawię FV (po zakończeniu sesji spotkań lub pod koniec miesiąca).
    6. I pamiętaj – w każdym momencie możemy zakończyć konsultacje.

     

    Konsulting contentowy możemy potraktować jako usługę hybrydową – np. połączyć ją z ofertą na audyt treści, mini szkoleniem z content marketingu. W zakresie konsultacji copywriterskich możemy wspólnie popracować nad konkretnym tekstem dla klienta czy dogłębnie omówić kwestie SEO, które przydają się podczas redakcji treści na strony internetowe (np. linkowanie wewnętrzne czy duplikacja treści).

    Joanna Bagrij biogram


    Zaufaj moim umiejętnościom i kompetencjom

     

    konsulting contentowy

    11 lat doświadczenia

    konsultacje z marketingu treści

    Agencja SEO/SEM i E-Commerce

    konsulting z marketingu treści

    Blog o contencie i copywritingu

    content marketing konsultacje

    Terminowość i zorganizowanie

    Konsultacje content marketingowe – FAQ

    Do kogo skierowany jest konsulting z content marketingu i copywritingu?

    Każdy, kto czuje potrzebę przegadania tematu związanego z content marketingiem i copywritingiem. W szczególności zapraszam:

    • Copywriterów, którzy chcą rozwinąć swój warsztat,
    • Managerów i zarządzających, którzy chcą zrozumieć content marketing lub ocenić skuteczność działań prowadzonych przez agencję albo wewnętrzny zespół,
    • Contentowców potrzebujących nowego spojrzenia na realizowaną strategię,
    • Specjalistów SEO poszukujących wsparcia u doświadczonego contentowca,
    • Projektantów stron internetowych planujących przestrzeń w witrynie na content,
    • Właścicieli stron www chcących samodzielnie prowadzić działania contentowe.

    Sprawdź również zakres usługi copywriterskiej.

    Jakie zagadnienia mogą obejmować konsultacje z marketingu treści i copywritingu?

    Konsultacje z content marketingu i konsulting copywritingowy to bardzo elastyczne usługi. Możemy obgadać różne zagadnienia dot. marketingu treści i pisania tekstów SEO.

    Konsulting content marketing – przykładowe obszary

    1. Ocena strategii CM i planu contentowego – cele biznesowe, rodzaje tekstów, jakość treści.
    2. Przegląd procesów content marketingowych – współpraca z agencją lub zbudowanie zespołu in-house, odpowiedzialność za treści.
    3. Zbudowanie analityki treści, raportowania skuteczności prowadzonych działań dla zarządzających.

    Konsulting copywriting – przykładowe zagadnienia

    1. Zasady SEO copywritingu i optymalizacja treści pod SEO.
    2. Słowa kluczowe – dobór i rozmieszczenie w treści.
    3. Intencyjność fraz i przygotowanie logicznej struktury treści dla klienta.

    Czy podczas contentowych konsultacji otrzymam gotowe rozwiązania swoich problemów?

    To zależy od problemu lub zagadnienia, które będziemy omawiać. W przypadku konkretnych pytań, np. czy dobrze optymalizujesz teksty, odpowiedź będzie konkretna. W innych tematach – np. jaką strategię content marketingową obrać – postaram się nakierować Cię na właściwą ścieżkę, zainspirować i podpowiedzieć, gdzie poszukiwać nowych pomysłów oraz rozwiązań.

    Czy mogę skorzystać z testowej sesji konsultacji contentowych?

    Jasne. Zanim podejmiemy stałą współpracę w ramach regularnych spotkań, zaproszę Cię na bezpłatne 15-30 min spotkanie. Sprawdzisz, czy moje podejście i proponowana przeze mnie forma konsultacji Ci odpowiada.

    Czy mogę skorzystać z jednorazowej usługi konsultacji contentowych?

    Tak. Możemy skonsultować wybrany problem, który spędza Ci sen z powiek. Nie musimy umawiać się na regularne spotkania.

    A może potrzebujesz wsparcia w zakresie contentu medycznego? Sprawdź!

    W jakiej formie odbywają się konsultacje content marketingowe?

    Mamy 2 opcje – online’owe spotkania na komunikatorze lub korespondencja mailowa na zasadzie pytanie – odpowiedź. Spotkania online będą wygodniejszą formą, łatwiej jest omówić pewne tematy niż je opisywać. Na ten moment nie prowadzę content marketingowych konsultacji w formie stacjonarnej.

    Czy konsultacje copywriting lub content marketing obejmujące będą odbywały się regularnie?

    Tak, jeśli tylko takie będzie Twoje życzenie. Nie prowadzę wielu projektów naraz – będę dyspozycyjna i dopasujemy harmonogram do Twoich potrzeb.

    Czy możemy podpisać umowę o poufności, aby zabezpieczyć firmowe dane omawiane podczas konsultacji?

    Oczywiście, nie ma problemu. Chcę, żebyś czuł się komfortowo i bezpiecznie podczas konsultacji z zakresu content marketingu. Obiecuję poufność i dyskrecję, a moje zapewnienia możemy potwierdzić na piśmie, podpisując stosowny dokument.

    Poznaj również ofertę przygotowania dokumentacji content marketingowej.

    Jak przygotować się do konsultacji z copywritingu i marketingu treści?

    Po prostu przygotuj listę zagadnień, które chcesz omówić. Jeśli temat wymaga większego rozpoznania po mojej stronie, możesz wcześniej wysłać maila, a ja go przemyślę i zaproponuję rozwiązania. Możemy też na spotkaniu przeprowadzić burzę mózgów, wymyślać pomysły na treści na bieżąco albo przejść przez teoretyczne zagadnienia z zakresu content marketingu. Zakres i przebieg konsultacji zależy tak naprawdę od Ciebie. Dla mnie ważne jest, abyś był uważny i skoncentrowany, co pozwoli Ci wyciągnąć jak najwięcej merytorycznej wiedzy.